Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Czw 16:10, 25 Sty 2007 Temat postu: Karta Miasta |
|
|
Na karcie miasta bedą się znajdować takie dane jak:
a) właściciel
b) ludność
c) jakość handlu w miescie
d) dochody z miasta
e) dochody z prowincji
f) lista budynków i ich poziomy
g) dostepne surowce
Ad b) ludność bedzie słuzyła wyliczaniu podatków spływajacych z danego miasta
Ad c) służy wyliczniu dochodu z handlu w miescie
d) i e) - chyba jasne - turowy dochód
Ad f) lista budynków i ich poziomów, wszystkie rozbudowy itp. :
!! UWAGA !! można zgłosić własne budynki do budowy po zgodzie mistrza gry i ustaleniu rozsądnego cennika
ad g) patrz http://www.naszagra.fora.pl/viewtopic.php?t=57
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dyschemist dnia Pią 10:06, 26 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Czw 16:32, 25 Sty 2007 Temat postu: lista budynkow |
|
|
Forteca
Wieże strażnicze (zwiększa szanse obrony przed grabieżą)
Fort graniczny (informacja o ruchach wojska na pograniczu, każdy poziom polepsza jakość informacji)
(Wojskowe)
Koszary
Stajnia
Warsztat
Stocznia
(prowincja)
Pola Uprawne
Kopalnie (o różnych wydobycia, rozbudowywane niezależnie,dostep miejscowy surowca)
Tartaki (wymagany dostep miejscowy drewna)
Browary (dostep miejscowy chmielu)
Winnice (dostep do miejscowy winorosli i cukru)
Huta szkła
Młyn
(miasto)
Pałac (prestiż władcy)
Uczelnie ( zmiana wzrost zyskow o 2% na poziom z budowli w miescie)
Akademie (Szkolenie dowodców)
Biblioteka
Szpital (zmniejsza straty wojska o 1% na poziom przy obronie prowincji oraz o 2% w czasie oblezenia zamku)
Sąd (zmniejsza o 2% szanse na bunt w prowincji)
Katedra (zmniejsza o 2% szanse na wojne domowąw prowincji)
Teatr
Bank
Farbiarnia
Kuźnia (dostep wegiel,żelazo)
Zbrojownia (dostep wegiel,żelazo)
Przedzalnia (dostep : tkaniny)
(budynki bedą jeszcze opisane. Cześc bedzie wymagała dostepnosci surowca w prowincji inne zwykłej dostepnosci, inne niczego nie potrzebują. A generalnie to wszystkie robią złoto dla władcy )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dyschemist dnia Pią 22:43, 26 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Pią 21:28, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Budynki mogą być rozbudowywane w skali 1-10
Głównym zadaniem budynków jest wzbogacanie władcy o złoto.
Kazdy kolejny poziom budynku powoduje wzrost dochodów o 50% zaokroglajac w doł do całości.
Każdy kolejny poziom budowy budynku jest 2 razy droższy od poprzedniego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|