|
Nasza Grupa Nasza mała lokalna społeczność żyjąca na Politechnice
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żelek
Użytwkownik zaawansowany
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:17, 01 Wrz 2007 Temat postu: ... |
|
|
Czekam na coś oryginalnego bo jak na razie większość czarów jest z AD&D, jedynie zamiana planów jest czymś nowym. Postaraj się dać coś od siebie. Nie wiem tez dlaczego tak Ci zależy na tym aby łamać zasady Warhammmer'a i zabronić rzucania magii slanów przy niedoborze punktów magii;).
Aby nie rzucił zaraz ktoś, że tylko krytykuje i nic poza tym to oto coś ode mnie do Slanowej księgi magii:
Astralny unik
Poziom czaru:5
Punkty magii:10
Zasięg:rzucający
Czas trwania:chwila
Szkoła:iluzja
Składniki:Zwierciadło z wprawionym okiem demona, Umiejętność uników
Czar ten służy do niezwykłego sposobu uniku, wykonuje się test na SW, jego powodzenie pozwala dokonać uniku a dokładniej szybkiej teleportacji na odległość do 48 m. Reszta zasad jest taka jak dla normalnego fizycznego uniku.
Upiór żyjących
Poziom czaru:5
Punkty magii:45
Zasięg:24m.
Czas trwania:4 rundy, dalej specjalny
Szkoła:iluzja/nekromancja
Składniki:prochy wampira, ząb większego demona
Rzucający przyzywa na pole bitwy ducha starożytnego demona. Przez pierwsze 4 rundy jest on nie materialny, oddziałują na niego tylko czary typu wywołanie niestabilności(itd.). Co rundę demon ten zabiera każdej żyjącej istocie na polu bitwy K6 pż. Po czterech turach materializuje się on z mocą: S, Wt , A, SZ: Ilość ukradzionych punktów życia / 10, Pozostałe statystyki =ilość ukradzionych punktów życia. Jest on wtedy większym demonem, który atakuje wszystkich w okolicy. Istnieje przez ilość rund =ilość ukradzionych punktów życia/10.
Poruszenie żywiołu
Poziom czaru:5
Punkty magii:30 + 10/t
Zasięg:rzucający
Czas trwania:specjalny
Szkoła:elemetalna
Składniki:
Woda - duży zbiornik wodny, łuska leviatana;
Ogień - tlen (wystarczy ten zawarty w powietrzu), język smoka;
Wiatr - powietrze, diament o wartości ok. 10000 zk
Ziemia - ziemia, szkło wytopione z piasku pustyni arabskiej ukształtowane na podobieństwo symbolu druidów wypełnione krwią Zoata.
Rzucający staję się uosobieniem wybranego żywiołu, zyskując moce na poziomie żywiołaka 10 poziomu. Czar polega na tym, iż rzucający może atakować i bronić się wybranym żywiłem, podporządkowując go swej woli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żelek dnia Wto 9:49, 11 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wróbelek
Administrator
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 19:17, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
1. Czary ciekawe, oryginalne oraz przydatne. Spodobały mi się bardzo wymagane składniki. Nad kosztami w punktach magii najlepiej będzie chyba zdecydować razem, chociaż te podane przez Mateusza wydają się być ok na pierwszy rzut oka.
2. Czary które sam zamieszczałem były owszem w zdecydowanej większości kalką z systemu D&D, ale miały one bardziej pokazywać siłę magii slaanów, niż oryginalnymi pomysłami.
3. Czary autorskie wymyślone przeze mnie pojawią się w najbliższych dniach.
4. Nie zgadzam się na rzucanie czarów slaanów bez wymaganej ilości punktów magii, ponieważ są one na to zbyt potężne oraz można je rzucać za pomocą rytuału zbiorowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|