Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Sob 23:28, 27 Sty 2007 Temat postu: Technologie Bojowe |
|
|
Hmm co my mamy:
Mamy budynki takie jak :
Koszary, Stajnia, Warsztat i Stocznia oraz Kuźnia i Zbrojownia
Poziomy od 1 - 10 oraz
Wieśniacy
Piechurzy
Ciężcy Piechurzy
Łucznicy
Kawaleria
(dodałbym jeszcze) Pikinierzy
Wojownicy Swiatynni
Piechota Gorska
Kusznicy
Konni Strzelcy
Straznik
Ciezka Jazda
Katapulta
Barki
Karawele
Kogi
Karaki
Czekam na pomysly odnośnie potrzebnych poziomów do budowy. Wymaganych dostepów oraz (ale tylko gruntownie przemyslanych) nowych jednostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wróbelek
Administrator
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:53, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moja propozycja:
Wieśniacy - wieś
Piechurzy - koszary 1 lv
Ciężcy Piechurzy - koszary 2 lv + zbrojownia 1 lv
Łucznicy - koszary 1 lv
Kawaleria - stajnia 1 lv + kuźnia 1 lv
(dodałbym jeszcze) Pikinierzy - toż to (jak mawiał Grudzin) to samo co zwykła lub ciężka piechota jak dla mnie (chyba, że będziemy się bawić w premie przeciw konkretnym jednostkom, wtedy pikinierzy mieliby sens)
to założmy że piechurzy to w wiekszosci piki
Wojownicy Swiatynni - religia, jednostka kościelna o stopniu katedry, koszary 3 lv + zbrojownia 2 lv
Piechota Gorska - propobuje kasacje
Kusznicy - koszary 2 lv + zbrojownia 1 lv
Konni Strzelcy - stajnia 2 lv + kuźnia 1 lv
Straznik - koszary 4 lv + zbrojownia 2 lv
Ciezka Jazda - stajnia 4 lv + zbrojownia 2 lv
Katapulta - warsztat 2 lv + kuźnia 1 lvwtedy posiadac warsztat na 1 traci przydatnosc
Barki - stocznia 1 lv
Karawele - stocznia 2-3 lv
Kogi - stocznia - 4-5 lv + warsztat/kuźnia 1 lv
Karaki - stocznia 6-7 lv + warsztat/kuźnia 2 lv nie szalej za bardzo z tymi lv w góre poziom 7 jest już strasznie drogi
edit by Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luneta
Stały bywalec
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Lunetowa
|
Wysłany: Nie 0:23, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To co wymyślił Paweł wydaje mi się całkiem sensowne. Poza tym zgadzam się z nim, że jest za dużo jednostek piechoty ale w przeciwieństwie do pawła jestem za pikinierami, ponieważ mam nadzieje, że będą premie przeciw konkretnym jednostką bo inaczej jaka będzie różnica po między konkretnymi oddziałami.((Przed chwilą przeczytałem twoje poprawki Kowal: nie! w oddziale pikinierów są tylko pikinieży, na front formacji idą tylko ludzie z pikami, w zwartej formacji pikinierów drzemie siła), Jeszcze jedno: nie wiem czym się mają wyróżniać strażnicy? połączył ich bym z piechotą górską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Nie 11:55, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
strażnicy to elita wojsk pieszych, znakomicie wyszkoleni, w pełni ukształtowanii wojownicy.
miałem na mysli żeby traktować odtąd piechurów jako pikinierów.
Co do piechoty gorskiej to może rzeczywiście ją skasować. Wydaje się być nie potrzebna.
W zamian może jakiś lekko zbrojny rycerz ? "Jeździec"
Co wy na to by na karaku zamontować katapultę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wróbelek
Administrator
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 12:52, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
dyschemist napisał: | miałem na mysli żeby traktować odtąd piechurów jako pikinierów. |
można tak to ująć, uprości sprawę
dyschemist napisał: |
Co do piechoty gorskiej to może rzeczywiście ją skasować. Wydaje się być nie potrzebna.
W zamian może jakiś lekko zbrojny rycerz ? "Jeździec" |
póki co skasujmy, a jak się coś fajnego wymyśli to się wstawi. Ja natomiast mam propozycję balist / onagerów czyli wykorzystania sprzętu balistycznego w bitwach na otwartym polu
dyschemist napisał: |
Co wy na to by na karaku zamontować katapultę?? |
Właśnie po to proponowałem wymagania w warsztacie Co do atakowania murów z karaku, można zastosować, choć nie wiem czy nie lepszy byłby odmienny statek.
Co do wymagań karaku można zmniejszyć do 5 lv stoczni, ale należy pamiętać że to najlepszy i rzekłbym koronny statek pośród całej floty, więc musi mieć odpowiednie wymagania
dyschemist napisał: |
Katapulta - warsztat 2 lv + kuźnia 1 lvwtedy posiadac warsztat na 1 traci przydatnosc |
Niby tak, ale ja nie widzę przeciwskazań do tego, żeby katapulta miała akurat takie wymagania, a 1 poziom warsztatu będzie po to żeby móc zbudować 2 poziom i mieć dostęp do katapult
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luneta
Stały bywalec
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Lunetowa
|
Wysłany: Nie 22:12, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja ciągle o tym jakie jednostki zlikwidowac a jakie nie, a mianowicie skoro będą możliwe zasadzki na wrogie wojsko to jest sens tworzenia jednostekdo tego celu, posiadające bardzo dużą siłe udeżenia przeciw innym jednostką a posiadająca słaby pancerz albo zupełny go brak. Taką jednostką mogła by być Piechota Górska. ale mimo wszystko jest o jednom a może nawet o dwie jednostkę piechoty za dużo, ponieważ w zaproponowanym przez Kowala spisie jednostek są: Piechurzy, Ciężcy Piechurzy, Pikinierzy, Wojownicy Swiatynni, Piechota Gorska, Strażnicy. Zlikwidował bym Ciężką piechote bo i tak będziemy mieli dobrze uzbrojonych piechórów - Strażników, Wojownicy Świątynni. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Nie 23:32, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nie mirek , górska już skasowana jest a w jej miejsce jest taka średniozbrojna jazda "jeźdzcy". A Zasadzki uwzgledniłem na zasadzie premii dla jednej ze stron
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|