dyschemist
Zespolony z forum
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z J.J. Portu
|
Wysłany: Pią 23:34, 02 Lut 2007 Temat postu: Morale i zmeczenie |
|
|
w trakcie przegladania kodu symulatora znalzałem taki fragment :
" Case Rodzaj Is --wprowadzenie podstawowych danych jednostek
When 1 =>
Bazowy:=50+10*Honor;
Morale:=100;
Zmeczenie:=100;
When 2 =>
Bazowy:=60+10*Honor;
Morale:=150;
Zmeczenie:=150;"
Wniosek stąd taki, że jednostki wyższej rangi nie mają żadnej premii w morale i wytrzymałości. Czy uważacie że trzeba by to poprawić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wróbelek
Administrator
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 0:18, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
hmm, opinia moja jest taka:
1. słabsze jednostki są uzależnione od morale, jeżeli mają je wysokie to dobrze, jak je stracą to już po nich
2. mocniejsze i lepiej wyszkolone jednostki powinny być jak dla mnie od morale uniezależnione. Jeżeli ktoś jest dobrze wyćwiczonym i doświadczonym żołnierzem to zawsze walczy w tak samo, niezależnie od okoliczności.
Składając oba punkty do kupy można stwierdzić, że lepsze jednostki nie muszą posiadać mechanicznego usprawnienia z morale, można to bowiem wynagrodzić lepszymi statystykami. W przełożeniu fabularnym wyglądałoby to tak, że ich morale jest na stałym wysokim poziomie, a wynika to z ich pewności siebie oraz świadomości posiadanej przewagi (nawet gdy walczy 1 na 10 )
Post został pochwalony 0 razy
|
|