Wróbelek
Administrator
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 21:45, 26 Sty 2007 Temat postu: Budynki |
|
|
dyschemist napisał: |
Głównym zadaniem budynków jest wzbogacanie władcy o złoto.
Kazdy kolejny poziom budynku powoduje wzrost dochodów o 50% zaokroglajac w doł do całości.
|
Nie rozumiem tego stwierdzenia, to znaczy, że jak postawie sobie warsztat na 3 poziom to przychód złota zwiększy mi się o 50%? Chyba nie, bo wtedy nie miałoby to sensu, ale jak jest w takim razie.
---
Ponadto proponuje kilka zmian odnośnie budynków wojskowych: żeby móc zrekrutować konkretną jednostkę trzebaby mieć odpowiednio wysoki poziom budynku ją tworzącego. Od razu dodam, to nie będzie uciążliwe programowo, bo programu pisać nie trzeba, po prostu jeżeli ktoś by kupił jednostkę na której kupić nie może to byłaby ona kasowana (za błędy oraz "błędy" trzeba płacić). Nadzór również nie stwarzałby problemu, przynajmniej z mojego punktu widzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|